onsdag 20 januari 2010

Bra dag, enligt mig ♥

Hej!

Idag har det varit en riktigt skön dag, vet inte hur jag ska förklara men den har varit skön i alla fall :) Vi hade vikarie i skolan idag, egentligen tycker jag inte om vikarier men den vi hade idag var faktiskt väldigt snäll, han hette Bosse och var typ mellan 50 och 60 års åldern.
12.10 kom "Flourtanten" till klassrummet och berättade lite om hur man skulle sköta tänderna osv. Efter skolan så åkte jag och mamma in till vällingby, jag köpte två vita linnen ett helt vanligt från Gina Tricot, ganska stort men jag växer nog i det, och så köpte jag ett jättefint vitt linne från Kappahl, det var tre knappar och så var det spets, den var hur som helst supersöt!
Halv sju ska jag och Viktor till scouterna sen ska jag hem och vila och ladda batterierna inför morgondagen :)

Ha det bra
Puss o Kram

Inga kommentarer: