fredag 29 januari 2010

:) ♥

Tjenare!

Just nu sitter jag och lyssnar på Linda Sundblad - Let's Dance, det är den låten som är liksom när Let's Dance börjar, den är jättbra tycker jag :)
Idag var det ganska trögt i skolan, asså jag var lite off liksom, men sen efter lunchen blev jag piggare och då fick jag typ en sockerkick, fast jag inte ätit något speciellt, haha :D
Jag, Klara & Matilda gick in till ett annat litet rum för att jobba och Matilda läste, och då började jag skratta och göra konstiga miner och prata och allt möjligt, asså jag var verkligen på högvarv, haha :)

Efter skolan följde jag med Matilda hem, vi kollade på Ghost Whisperer och åt mellis och sen prövade vi högklackade skor och gick runt i dom, haha :) och sen gick vi upp i hennes rum och hittade på en egen gubbe/maskot till som vi tänkte ha gemensamt, det heter Malyssa en blandning mellan Alva & Matilda, sen höll vi på med våra mobil och pratade, sen skulle jag hem, och nu sitter jag här, ska snart gå och kolla på Lets Dance.

Ha det bra
Puss och Kram
//Alva

Inga kommentarer: