tisdag 26 januari 2010

Hej alla glada!

Igår lovade jag att jag skulle skriva idag, så jag får väl helt enkelt ta och göra det nu :)
Jag får lov att börja ifrån i lördags, när vi inte visste om vi skulle åka skidor med fam. Wigge eller inte. Det gjorde vi :) Det var jättekul! Vi åkte inte så långt, men det gjorde inget för mig, och efter vi hade åkt lite så fikade vi och åkta pulka och snowracer, superkul :D
Och Olle vågade sig på ett hopp som nästan ingen vågade åka, det såg jätteroligt ut, och han var helt orrädd :) ♥
På söndagen kom mormor och morfar hit ifrån spanien, jätteroligt att träffa dom efter ganska lång tid :) på fm satt jag och morfar och gjorde min matteläxa - Tack för hjälpen morfar!
Sen kom Olle och A-K förbi för att Olle hade varit på basket i Beckombergahallen där jag har gympa. Sen på em kom Louise, Sophie och Annika hit för att säga hej till mormor och morfar.
Sen på kvällen satt hela familjen framför tv:n och kollade på I en annan del av Köping.
Det är superroligt och bra program tycker jag :)

Igår (måndag) så hände inte så mycket.
Idag (tisdag) hade vi gympa först på morgonen och då dansade vi med en jätteduktig dansare i tiodans och latinamerikanska danser, Peter Broström, även min förra tränare i dans, när jag gick på hans dansskolan, det var jätteroligt att dansa, vi lärde oss Salsa idag :)
På måndag ska jag (troligen) till Medborgarhuset i Alvik för att gå dit och pröva på, sen får vi se om jag börjar där... :)
Och idag tog jag även andra sprutan mot svininfluensan i skolan, jag var ganska rädd, hihi :)
Jag och sprutor är inte så himla kära i varnadra :)

Hoppas ni alla mår bra!
Annars så får ni en slängpuss från mig när ni läser detta
fast ni som är friska får det också såklart :)
Puss ♥

Inga kommentarer: