måndag 4 januari 2010

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag

Helloj!
Förlåt förlåt förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har inte haft tid!
Men nu är jag här!
Jag hade en jättebra nyårsafton, det var jättekul att träffa Molly, Alyssa och Iselin!!
Och alla andra såklart!
Jag orkar inte skriva om hur nyår var, haha :)
Jag har bestämmt mig att jag ska skriva på engelska också på bloggen, både på svenska och engelska för nu har jag fått engelska läsare, superbra ju!
Det var min kusin Louise som sa att jag skulle börja skriva på engelska för att det är hennes kompisar som är dom som pratar engelska eller amrikanska för dom kommer från USA
dom var här över nyår, det var jättekul!
Idag var jag, mamma, pappa och Viktor och åkte längdskidor jag vet inte vart men det var mysigt i alla fall!
Vi hörs någon annan dag
Ha det bra!
//Alva

Inga kommentarer: