tisdag 5 januari 2010

Om mig...

Namn: Alva
Kallas för: Alvisen eller bara Alva
Stjärntecken: Våg
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Piercingar: Ett hål i vänster öra och ett i höger öra
Tatueringar: Nej, kommer aldrig ha
Längd: Ca 1.40
Skostorlek: 33-34
Hårfärg: Blond
Fräknar: Japp
Motto: Vet inte
Vilket schampo använder du? Olika
Vilken parfym använder du? Wild, by mexx
Vad är du rädd för? Ganska mycket, mest känslig för ormar och getingar
Gillar du berg- och dalbanor? Så klart
Senaste…
Filmen du hyrde? Hyr filmer så sällan, kommer inte ihåg
Filmen du köpte? Vet inte riktigt, spöktimmen tror jag
Låten du hörde: If I were a boy - Beyoncé
Låten du laddade ner? Laddar inte ner låtar
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Klara
TV-program du såg? Vet inte
Favorit…
Låt: Just nu är det, Breathe Me - Sia
Sak att göra: Vara med kompisar, Var med familjen, blogga :)
Sport: Dans :) haha
Dryck: Coca cola
Kläder: hmm.. Vet inte
Film: Många olika... Bil: Har ingen koll på bilar.. ;)
Serie: Ghost Whisperer :)
Har du någonsin…
Ljugit för någon? Ja, det har väl alla gjort någon gång
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nej
Antal…
Gånger du varit kär? Vet inte...
Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte...
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte...
Tjejer du kysst? Inga, eller jo, tjejer i familjen
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Går ju fortfarande i grundskolan ;)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Namnet Alva har väl varit med nångång som jag har sett, men det har inte handlat om mig!
Senaste…
Boken du läste? Under en himmel av glas, super spännande ;)
Personen du fick e-mail av? Elin
Personen du fick brev av? Matilda, tror jag
Personen du fick sms av? Simone
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår
Saken du köpte? Pengar till mobilen, tror jag
Vad har du gjort idag? Sovit, slappat
Brukar du svära mycket? Nja, inte så mycket
När stiger du upp på morgonen? Idag var det halv ett, hihi :)
Vad har du på dig? Ett par jeans shorts och ett nike linne
Vad ska du göra ikväll? Jag vet faktiskt inte
Vad är du allergisk mot? Ingenting vad jag vet
Var har du ont? I min tand, aj
Använder du hårspray? Ibland
Kan du stå på händer? Nja, jag kan väl i någon sekund :)
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Om jag har något till det
Är du glad nu? Ja, det är jag oftast
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? Det mesta ;)
Stockholm är… ? Sveriges huvudstad och även staden jag bor i
Göteborg är… ? Sveriges näst största stad, tror jag, hihi :)
Kan du sjunga? Alla kan sjunga, men jag vet inte om jag kan sjunga bra
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? USA, New York Norge Thailand och mycket mer

Inga kommentarer: